خرید پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی

شما می توانید با خرید پتو مسافرتی از این فروشگاه مرکزی سفارش دلخواه خود را ثبت نموده و صاحب کالای خود شوید. پتو مسافرتی از جمله پتو های مسافرتی پرکاربرد و سبک در بین تمامی انواع پتو ها به شمار می رود. و  در بسته بندی های فشرده و در قیمت مناسب عرضه می گردند.

 

قیمت پتو مسافرتی

قیمت پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی به دلیل کیفیت و جنسی که دارند از قیمت بسیار ارزان و مناسبی برخوردار هستند. بیشتر مردم بر این باورند که تهیه یک کالای خوب مستلزم صرف هزینه گزاف میباشد و جنسی که ارزان است همواره دارای کیفیتی پایین است .اما این نظریه در مورد شرکت زرین پتو کاملا اشتباه و غلط است .این شرکت سعی بر این موضوع دارد تا با تهیه پتوهای مسافرتی با کیفیت بالا و قیمتی ارزان محصولی ایده آل را مطابق با ذوق و سلیقه شما مشتری گرامی ارائه دهد. در فواصل و ایام تعطیلات و مسافرت این نوع از پتو ها با کاهش قیمت رو به رو می شوند.

 

خرید پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی

شرکت زرین پتو توانسته است با استفاده از آخرین تجهیزات و ماشین آلات کارخانه ای و به کارگیری علم نوین روز انواع پتو های مسافرتی را تولید و به بازار عرضه کند. پتو های مسافرتی را می توانید از مراکز فروش پتو در سراسر کشور تهیه فرمایید. شرکت زرین پتو با ارایه بهترین خدمات و سرویس دهی همراه با تضمین توانسته سایت های اینترنتی و همچنین انواع روش های ارتباطی نظیر دسترسی به کانال تلگرام و اینیستگرام و .. تعبیه نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را با خیال آسوده خریداری نمایید.

 

صادرات پتو مسافرتی

صادرات پتو مسافرتی

شرکت زرین پتو مفتخر است در عرصه صادرات پتو به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت چشم گیری داشته باشد.این شرکت  هر ساله نیمی از صادرات پتو کشور را بر عهده گرفته از جمله کشور های صادر کننده محصولات: عراق، روسیه ، بلا روس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان، قطر  ترکیه و … را می توان نام برد.ا مید است تا با حمایت و پشتیبانی تاجرین و بازرگانان ایرانی صادرات محصولات خود را به حداکثر برساند و یکی از نامدارترین کشور ها در زمینه صنعت تولید پتو شناخته شود.

 

تولید پتو مسافرتی

تولید پتو مسافرتی

شرکت زرین پتو با استفاده و به کارگیری کادری کاردان و کارشناسانی خبره در زمینه تولید پتو توانسته است انواع پتو های مسافرتی را تولید و در سراسر ایران و دنیا به صورت عمده پخش کند . این شرکت با تولید و پخش پتو های مسافرتی در انواع طرح ها و رنگ ها توانسته است محصولی ایده آل متناسب با ذوق و مدنظر مشتریان گرامی را به بازار عرضه کند. این پتو ها در ایامی مانند: عید نوروز، تعطیلات  و یا فواصلی مانند: تابستان که حجم سفر ها افزایش می یابد با فروش بالا مواجه می شوند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده تولیدات این نوع پتو را افزایش می دهند تا پاسخگو نیاز مردم باشند.

 

کاربرد پتو مسافرتی

کاربرد پتو مسافرتی

همان طور که از نام پتو مسافرتی مشخص است خرید پتو مسافرتی مناسب برای استفاده در سفر می باشد. پتو های مسافرتی را به غیر از سفر در تمامی اماکن دیگر می توان  استفاده نمود. پتو جز کالای خواب به شمار می رود و در بیش از نیمی از عمر ما انسان ها این محصول استفاده می شود. بنابراین باید در انتخاب پتو دقت نمایید.

 

ویژگی پتو مسافرتی

ویژگی پتو مسافرتی

بیان نمودن این ویژگیها مشتریان محترم را از حسن انتخاب خود مطمئن میگرداند:
1-انتخاب بهترین نوع الیاف با رعایت کلیه استانداردهای اروپایی و همچنین استفاده از بهترین نوع رنگ که مجموعا” باعث حصول بالاترین کیفیت بهداشتی و عدم ایجاد حساسیت های پوستی می شود.
2-بافت مضاعف کناره های پتو و عدم استفاده از نخ زیگزاگ.
لازم به توضیح است که نخ زیگزاگ پس از چند مرحله شستشو حالت اولیه خود را از دست میدهد که این موضوع در استفاده های خاص مانند هتلها ، بیمارستانها ، خوابگاهها و پادگانها مشکل ساز خواهد بود.3- تنوع بی نظیر در طرح و رنگ با بیش از50 امکان انتخاب متناسب با هر نوع سلیقه.
4- انتخاب سایزبندی مناسب شامل :
یک نفره (220 * 155) ، دو نفره (240 * 190) ، نوجوان (150 * 110) ، نوزاد (110 * 75)
5- تنوع در بسته بندی محصول با توجه به نوع کاربری

 

کیفیت پتو مسافرتی

کیفیت پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی در وزن سبک و ابعاد مناسب در بسته بندی های فشرده انجام می پذیرد. کیفیت پتو های مسافرتی نسبت به سایر پتو ها پایین تر است اما بسیار مناسب برای استفاده در سفر است. این حوله در کیفیت و جنس مرغوب هم تولید می شود اما دیگر سبکی و ابعاد متناسب را نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما