خرید پتوی مسافرتی از کارخانه

کارخانه تولیدی پتوی زرین با تولید انواع پتو های مسافرتی در وزنهای متفاوت توانایی این امر را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید پتو مسافرتی در طرح ها و ابعاد و اندازه های متفاوت یک خریدی مقرون به صرفه و ارزان را برای تمامی خریدارانی که قصد خرید پتوی مسافرتی را دارند رقم بزند.

 

خرید مستقیم پتو از کارخانه

خرید مستقیم پتو از کارخانه

امروزه بیشتر مردم تمایل دارند به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه و جهت انجام خرید پتوی مسافرتی و به ثمر رساندن یک خرید بدون واسطه، از روشهای خرید آنلاین و اینترنتی در معاملات و داد وستد های خود استفاده نمایند. بر این اساس، مدیریت فروش این گروه تولیدی اقدام به تشکیل وبسایت های اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده تا متقاضیان خرید گرامی با برقراری تماس مستقیم با بخش فروش این گروه تولیدی سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت محصول درخواستی خود را در محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

خرید پتوی مسافرتی از کارخانه

خرید پتوی مسافرتی از کارخانه

کارکنان فعال در بخش اجرایی کارخانه تولیدی پتوی زرین با نظارت مستمر و موثر بر روند تولید پتو با بهترین مواد و متریال اولیه در بافت انواع پتوها این توانمندی را دارد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای یک محصولی ارزنده و نفیس را به بازار جهانی عرضه نمایدو با استقبال از فروش این نوع از پتو ها بر این اصل هدفمند هستیم که رضایت مصرف کنندگان جلب نموده و نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان برتر محصولات پتو به ثبت رسانیم.

کارخانه تولید پتو مسافرتی

کارخانه تولید پتو مسافرتی

معمولا در خرید پتوی مسافرتی از کارخانه با این ویژگی مواجه هستیم که این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. پتوهای مسافرتی معمولا قیمت ارزانی دارند.


بهترین مارک پتو مسافرتی

 بهترین مارک پتو مسافرتی

کارخانه تولید پتو مسافرتی زرین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید پتو های مسافرتی با تراکم بافت بالا و با ضخامت کافی که قابل شست و شو در ماشین لباس شویی بوده ، اقدام به تولید بهترین مارک پتو مسافرتی با بالاترین سطح کیفیتی نماید تا بخش عظیمی از نیاز بازار عمده فروشان را تامین نماید و میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.


پتوی مسافرتی ارزان

پتوی مسافرتی ارزان

رنگ و طرح پتو و همچنین وزن و ابعاد آن بسیار برای خریدار اهمیت دارد و یکی از عوامل تعیین کننده قیمت پتو مسافرتی نیز محسوب می شود در هنگام خرید پتوی مسافرتی ارزان باید این نکته را مد نظر داشت که باید ابعادی و وزن هایی را برای خرید انتخاب نماییم که قابلیت حمل آسان را داشته و در مسافرت ها و گشت وگذارها در ساک مسافرتی قابلیات جاسازی را داشته باشد. لازم به توضیح می باشد اگر تمایلی به استفاده از پتوهای تک رنگ ندارید، طرح گل ها و طرح های هندسی ساده می توانند گزینه مناسبی برای پتوی خواب شما باشند.


تولیدی پتو مسافرتی ارزان قیمت

تولیدی پتو مسافرتی ارزان قیمت

پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب وهوایی کاربرد فراوانی دارد. پتوی مسافرتی که گروه تولیدی گتوی زرین اقدام به تولید و فروش آنها نموده است از‌جمله بهترین محصولات محسوب می‌شود که در سفر و در خانه قابل ‌استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند.اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود. بافت این مدل از جنس نخ و پلی‌استر است. پنبه یا به‌اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌عمر و دوام پتو می‌افزاید. 

 

پتو مسافرتی کم حجم

پتو مسافرتی کم حجم

پتو ها دارای انواع متعددی می باشند و هر کدام از آن ها دارای کارایی خاصی بوده و در مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. پتو مسافرتی همانطور که از نامش پیداست در هنگام سفر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این کالا می توان استراحت بهتری را در سفر تجربه کرد. پتو مسافرتی نسبت به انواع دیگر پتو ها وزن کمی داشته و کم حجم می باشد. برای خرید پتو های مسافرتی نرم و لطیف و با کیفیت می توانید برند زرین را انتخاب کنید.

 

 

پتو مسافرتی طرح دار

پتو مسافرتی طرح دار

انواع پتو های مسافرتی طرح دار با طرح ها و رنگ های بسیار شیک و متنوع برای کودکان و بزرگ سالان در مجموعه زرین تولید می شوند. از ویژگی های پتو های مسافرتی زرین می توان به ضد حساسیت بودن و با دوام بودن اشاره کرد . محصولات این برند از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و بسیار با کیفیت می باشند.

 

 


خصوصیات پتو مسافرتی ارزان

خصوصیات پتو مسافرتی ارزان

الیاف به کار رفته در بافت پتوهای مسافرتی مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد. ثابت‌ ماندن رنگ دربرابر نور خورشید از دیگر خصوصیات به‌شمار می‌آید؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌نسبت کمی دارد و به‌آسانی داخل چمدان یا صندوق‌عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌این‌ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کاربرد پتو مسافرتی

کاربرد پتو مسافرتی

برای هر فصلی داشتن یک پتوی مناسب با الیافی لطیف لازم و ضروری است. هر شخصی عادات به‌خصوص خود را دارد. عده‌ای حتی در زمستان هم عادت به استفاده از پتوهای ضخیم و لحاف ندارد و در پی پتوهایی سبک و نازک هستند. برند زرین یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در طول فعالیت خود، مصرف‌کنندگان بسیاری را جلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما