صادرات انواع پتو زرین

درخواست بالای کشور های مختلف دنیا از تولید کنندگان موفق ایرانی نظیر زرین در جهت صادرات انواع پتو سبب شده است که صنعت صادراتی انواع پتوی ایرانی گسترش یابد و نیاز اکثر مشتریان خارجی با معقولانه ترین و نازل ترین هزینه ها تامین گردد .

قیمت انواع پتو عمده

قیمت انواع پتو عمده

گاهی اوقات کمبود مواد اولیه و متریالی که جهت تولید انواع پتو مورد استفاده قرار می گیرد سبب می شود که قیمت نهایی تولیدی این محصول به نحو چشمگیری افزایش یابد این افزایش قیمت های نابجا و ناگهانی بسیاری از مشتریان را از خرید منع کرده است و تصمیم گیری را مشکل گردانیده است .تولید کنندگان موفقی همچون زرین نهایت تلاش خود را به کار بسته اند که همواره تولیدات خود را با پایین ترین قیمت و به قیمت کارخانه ای به فروش  برسانند این موضوع سبب شده است که تفاوت قیمت چشمگیری میان انواع پتو تولیدی زرین با بازار مشاهده شود .

صادرات انواع پتو زرین

صادرات انواع پتو زرین

 

کشور های همسایه بیشترین تمایل را نسبت به خرید انواع پتو از تولیدکنندگان ایرانی نشان می دهند این مشتریان  در کشور های خود صاحب فروشگاه یا مرکز خرید بزرگی می باشند که همواره جهت رفاه حال مشتریان به تهیه محصولات با کیفیت می پردازند .انواع پتو با تنوع رنگی و طرحی بالا در مجموعه بزرگ زرین به کشور های مختلف دنیا صادر می شود .بسیاری از مشتریان خارجی سابقه چندین بار معامله با این مجموعه با سابقه در کشور را داشته و همواره میزان رضایت بالایی از خرید خود داشته اند .

فروش انواع پتو

فروش انواع پتو

قیمت انواع پتو در میان تولید کنندگانی که خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش تولیدات  می پردازند همواره پایین تر می باشد و این  یک ثبات نسبی را در بازار ایجاد می کند و دست دلالان و سود جویان را از معاملات کوتاه می گرداند .تولید کننده زرین با فروش انواع پتو به صورت اینترنتی  شرایط ویژه ای را برای مشتریان عزیز تدارک دیده است که در شرایط کرونایی امروزه یک قدم موثر در جهت سلامتی می باشد .جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر فروش مجموعه زرین در ارتباط باشید .

 

 

قیمت پتو در ارزانترین سطح ممکن

قیمت انواع پتو در ارزانترین سطح ممکن

انواع پتو ها از قبیل پتو های مسافرتی پتو های نوزادی پتو های نمدی پتو های مینک و پتو های ساده با قیمت متفاوتی به فروش می رسند چون الیاف و متریال به کار رفته برای تولید این نوع از پتو ها متفاوت می باشند .در مجموعه بازرگانی زرین که قیمت انواع پتو ها به شیوه منصفانه تری تعیین می گردد ما شاهد افزایش میزان فروش در این مجموعه هستیم . برای مشتریان مجموعه تولیدی زرین راحت ترین شیوه برای اطلاع از قیمت در نظر گرفته شده است .

 

خرید آنلاین انواع پتو

خرید آنلاین انواع پتو

امروزه مجموعه های تولیدی فعالیت کننده در کشور همچون مجموعه تولید کننده زرین امکان خرید آنلاین انواع پتو ها را برای مشتریان ایجاد نموده اند .امروزه خرید آنلاین و اینترنتی راحت ترین شیوه خرید می باشد .اهمیت خرید آنلاین زمانی احساس می شود که از شهر های مختلف کشور قصد خرید انواع پتو از یک برند شناخته شده ایرانی را داشته باشید .برند زرین که امروزه جزو شناخته شده ترین برند های ایرانی در زمینه تولید پتو است در خدمت رسانی به مشتریان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .

بهترین مارک

بهترین مارک پتو

امروزه پیشرفت اکثر تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید انواع محصولات چشم گیر می باشد و در واقع اکثر تولید کنندگان ایرانی خدمت بزرگی به مردم ایران کرده اند و با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک و فروش آنها به قیمت ارزان سود مند ترین موقعیت خرید را ایجاد نموده اند .مجموعه تولید کننده زرین که یکی از تولید کنندگان بهترین مارک پتو در کشور می باشد انواع مختلفی از پتو ها را با جنس های مختلف تولید می نماید .مقاومت الیاف پتو های تولید گشته توسط این برند ایرانی برای مشتریان ثابت شده می باشد .

 

انواع پتو بیمارستانی

بیشترین نوع پتویی که تحت عنوان پتو بیمارستانی برای اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی خریداری می شود پتو مینک و پتو نمدی می باشد .هر یک از این نوع پتو ها از ضخامت قابل توجهی برخوردارند و اغلب در رنگ ها  و طرح های ساده تولید می گردند . مجموعه تولید کننده زرین به عنوان عرضه کننده مستقیم انواع پتو های بیمارستانی در کشور فعالیت دارد  .

انواع روتختی

انواع پتو روتختی

انواع پتو های روتختی در مجموعه زرین به عنوان یک مرکز صادرات انواع پتو ، به صورت تک نفره دو نفره بچه گانه و مناسب برای نوجوانان طراحی گشته است .اکثر طرح هایی که برای تولید این نوع از پتو ها مورد استفاده قرار می گیرد ساده حاشیه دار برجسته و گلدار می باشد .انواع پتو روتختی از لحاظ درجه کیفیت در حد اعلایی قرار دارد و نرمی و لطافت این نوع از پتو همواره برای یک خواب آرام و لذت بخش مناسب است .

انواع پتو سربازی

انواع پتو سربازی

پتو یک رو انداز و در بسیاری از مواقع یک زیر انداز مناسب و سبک می باشد .جهت تولید پتو سربازی در مجموعه زرین از الیاف و متریال متفاوت تری استفاده می شود که این موضوع سبب می شود استفاده از پتو سربازی برای شرایط سخت و ماموریت های دشوار مناسب باشد .رنگ های پتو سربازی نیز بر اساس استفاده ارگان های خاص متغیر است .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما