فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه در این سایت اینترنتی معتبر به فروش می رسد . فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه در این مجموعه از زیباترین، شادترین و پرفروش ترین مدل پتو های تک رنگ نرمینه در سراسر بازار های روز با قیمت های متنوع و مناسب خرید و فروش اینترنتی به عمل می آید.

انواع پتو

پتو در انواع مدل های مختلف و متفاوتی تولید می شود.

  • پتو نمدی
  • پتو سربازی
  • پتو پشمی
  • پتو پشم شیشه ای
  • پتو ژله ای
  • و غیره …

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

پتو کودک و نوزاد

بهتر است در انتخاب خرید پتو برای کودک و نوزاد بسیار دقت کنید . نوزادان به دلیل پوست حساسی که دارند باید از بهترین نوع پتو استفاده نمایند تا از آسیب های پوستی محافظت شوند به همین دلیل در هنگام خرید پتو برای کودکان و نوزادان باید بهترین جنس پتو و نرم ترین  پتو را  تهیه نمایید تا کودک دچار حساسیت های پوستی نشود.

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

سایز پتو

پتو  در انواع تک نفره و دو نفره تولید می شوند که اندازه پتو های تک  نفره 160*220 و 150*220 می باشد و پتو های دو نفره در سایز  های 240*200 و 240*220 می باشد در این میان پتو های نوزاد در بهترین جنس در سایز های 80*110 و 110*140 تولید می شوند.

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

انتخاب پتو

پتو در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود اما باید نوعی از پتو را انتخاب کنیم که علاوه بر اینکه به سایر رنگ های موجود در اتاق شباهت داشته باشد بلکه باعث آرامش فرد در هنگام خواب شود . روانشناسان آمریکایی می گویند در هنگام خرید و تهیه پتو از رنگ های روشن مانند : لیمویی ، سفید ، آبی روشن خریداری نمایید چرا که این رنگ ها آرام بخش روح  و جسم است همچنین از  تهیه پتو در طرح های شلوغ بپرهیزید چرا که پتو با طرح های خلوت آرام بخش تر است .

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

تولید پتو

پتو در انواع مختلف و متنوعی از جنس ، طرح ، رنگ ، کیفیت توسط شرکت های تولید کننده تولید می شوند.پتو در فواصلی مانند زمستان و یا در ایامی مانند ایام محرم و اربعین بسیار تقاضا می شود به همین دلیل در این فواصل تولیدات پتو با افزایش زیادی رو به رو می شود.

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

 صادرات پتو

شرکت زرین ساپ که یک شرکت تولیدی پتو است توانسته پیشرفت و رشد چشم گیری در صنعت صادرات پتو  به تمامی نقاط جغرافیایی را داشته باشد . از جمله کشور های صادراتی این شرکت عراق ، کربلا ، سوریه و …. که مکان های زیارتی هستند و هر ساله به دلیل ازدحام  مسافران و زایران تقاضای صادرات پتو را دارند.

فروش اینترنتی پتو تک رنگ نرمینه

خرید پتو

پتو یکی از وسایل راحتی و لازم هر فرد ، رنگ، مدل دوخت و اندازه انجام می گیرد. سفارش اینترنتی و فروش انواع پتو های تک رنگ نرمینه تک نفره و دو نفره و مشاوره قبل خرید در این مرکز نیز انجام می پذیرد.شرکت زرین ساپ برای راحتی و سهولت خرید شما عزیزان ساین های اینترنتی را تهیه کرده است تل در کم ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما