صادرات پتو مینک

صادرات پتو مینک توسط شرکت زرین پتو به تمام نقاط جغرافیایی ارسال می گردد. فروش پتوی مینک و دیگر انواع پتو که در برند های ایرانی تولید می شود به شکل آنلاین انجام می شود و از این طریق مشتریان هر کجای ایرانی که باشند می توانند در سریع ترین زمان تنها با چند کلیک سفارش خود را به ثبت برسانند.

پتو مینک چه ویژگی هایی دارد؟

پتو مینک به عنوان یکی از انواع پتو نمدی شناخته می شود که تحت عملیات ویژه ای قرار گرفته است. این عملیات سبب می شود که پرز های سطح پتو نمدی حالتی پرز مانند به خود بگیرند. پتو مینک به نسبت دیگر انواع پتو لطافت و براقیت بیشتری دارد. این نوع پتو به سبب تراکم پرز بالا و منافذ سطحی کمی که دارد برای استفاده در مناطق سردسیر بسیار مناسب می باشد و به عنوان یکی از انواع پتو که در عملیات های امدادی مورد استفاده قرار می گیرد شناخته می شود.

فروش پتوی مینک با قیمت عمده

فروش آنلاین پتو مینک

تولید کنندگان ایرانی به سبب تسریع پروسه ی خرید و بالا بردن دسترسی مشتریان در هر کجای ایران که باشند، امکان خرید انواع پتو به شکل اینترنتی ( آنلاین ) را برای مشتریان فراهم کرده اند و از این طریق مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سفارش خود تنها چند کلیک فاصله دارند.

فروش پتوی مینک با قیمت عمده

عرضه پتو مینک با قیمت عمده

برند های متعهد ایرانی با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان همواره در تلاش اند تا کیفیت محصولات خود را بالا برده و قیمت محصولات را در مناسب ترین سطح ممکن تعیین کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.عرضه پتو مینک با قیمت عمده سبب شده است که قیمت نهایی این محصول با کاهش چشمگیری رو به رو باشد و از این طریق شرایط خرید برای مشتریان بیشتری فراهم شده است.

فروش پتوی مینک با قیمت عمده

صادرات انواع پتو

هم اکنون شرکت زرین ساپ با دارا بودن تیم قوی فروش در زمینه صادرات، محصولات خود را به کشور های روسیه، اکراین، آذربایجان، عراق، افغانستان، امارات متحده عربی و استرالیا ارسال می نماید.شرکت زیرن ساپ رشد و پیشرفت چشم گیری در عرصه صادرات حوله داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما