کارخانه تولید پتو مینک با نام تجاری درخشان سهند

گروه تولیدی پتوی زرین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا به عنوان مرکز تولید پتو مینک با نام تجاری درخشان سهند انواع سفارشات تولید و فروش از جانب بازرگانان و یا مراکز تجاری و یا اقامتی را پذیرش نموده و نامی ماندگاردر رسته تولید کنندگان برتر پتوی مینک به ثبت رساند.

معرفی محصول: (پتو مینک چیست؟)

معرفی محصول: (پتو مینک چیست؟)

پتوهای مینک از دسته پتوهای نمدی هستند که با دستگاه هایی به نام مینک، سطح پتو را به صورت خز مانند تبدیل می نماید و در نهایت با ماشین آلات مخصوصی، شاهد ایجاد جلای ویژه ای در این مدل پتوها هستیم.از این نوع پتوها در اردوگاه ها و ارگان های نظامی، استفاده های گسترده ای می شود. پتوهای مینک به دلیل ساختار و مواد استفاده شده در تولید، عایق حرارتی خوبی هستند و می‌توانند بدن را در مقابل سرما حفظ کنند. آن‌ها گرمای مورد نیاز را در طول شب به شما می‌رسانند.

 

کارخانه تولید پتو مینک با نام تجاری درخشان سهند

کارخانه تولید پتو مینک با نام تجاری درخشان سهند

پتوهای تولیدی زرین با نام تجاری درخشان سهند دارای تراکم بالای بافت و دارای تارو پودی منسجم است. الیاف این پتو شگفت آور نرم، دارای طرحهایی درخشان و متناسب با انواع سلیقه ها می باشد، رنگ های پر جنب و جوش، طراحی های زیبا همگی در تولید یک محصول ایده آل نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفا می نمایند. این شرکت در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه دهد.

 

کارخانه تولید پتو مینک

کارخانه تولید پتو مینک

کارخانه تولیدی پتو مینک زرین بعنوان پرفروش ترین و رایج ترین، با دارا بودن رتبه کیفی بسیار بالا، ارزانترین تولید کننده پتوی مینک در سطح کشور می باشد و تا بحال توانسته است جدیدترین محصول مینک خود را که طرح قالیچه می باشد را عرضه می نماید. پتو مینک طرح قالیچه قابل عرضه در رنگ های متنوع و در سایز های یک نفره و دو نفره می باشد.

 

تولید پتو مینک درخشان سهند با کیفیت درجه یک

تولید پتو مینک درخشان سهند با کیفیت درجه یک

پتوهای مینک رایج ترین و پرفروش ترین پتوهای مورد استفاده در سطح کشور می باشد که به عنوان یک کالای خواب محبوب هم کاربرد فراوانی دارند هم چنین به عنوان روتختی مورد استفاده قرار می گیرند تا به اتاق یک جلوه چشمگیر ارائه دهند. ما تولید این نوع  پتو را در همه ابعاد، رنگ ها، سبک ها و پارچه ها را در برنامه کاری مستمر و همیشگی خود قرار داده ایم. پتوهای ما با پارچه های با کیفیت عالی ساخته شده اند.

 

صادرات پتو مینک

صادرات پتو مینک

گروه تولیدی پتوی زرین توانایی این امر را دارد تا با توجه به کیفیت بسیار بالا و مثال زدنی پتوهای مینک خود و با استقبال از فروش پتوهای مینک توسط تجارو بازرگانان ایرانی و خارجی توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مرکز صادر کننده انواع پتو محصولات خود را به کشورهای خارجی مانند روسیه، عراق، افغانستان و … ارسال نماید و نامی ماندگار در عرصه تجارت جهانی و امور بین الملل، از خود بر جای بگذارد.

 

فروش پتو مینک درخشان سهند به صورت آنلاین

فروش پتو مینک درخشان سهند به صورت آنلاین

با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از سایت های اینترنتی و برنامه کاربردی مجازی که مبتنی بر وب می باشد این گروه تولیدی توانایی این امر را دارد که با ارسال پیام های سفارشی خود از طریق اپلیکیشن واتساپ ، درخواست خود را به ثبت رسانده و پس ار تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی در اسرع وقت پتوهای سفارشی خود را دریافت نمایند.

 

قیمت پتوی مینک

قیمت پتوی مینک

با توجه به فروش عمده و دریافت سفارشات تولید به صورت انبوه این گروه تولیدی همواره بر این اصل هدفمند است تا با تعیین قیمت پتوهای مینک در رنج ها و عیارهای ریالی متناسب با انواع بودجه های اقشار مختلف جامعه متناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی محصولات خود اعمال نماید تا هم میزان فروش خود افزوده و هم سهم قابل توجهی از نیاز بازار عمده فروشان را مرتفع نماید.

 

کارخانه تولید پتو

کارخانه تولید پتو

اکثر پتوهای مینک تولیدی مجموعه زرین دارای رنگ های زنده و جذاب می باشند. کلمات و تصاویر به هیچ وجه زیبایی و کیفیت پتوهای مینک ما را وصف نمی کنند. شما باید شخصاً خریدار یکی از پتوهای مینک برای خودتان باشید و تجربه یک خرید ایده آل را با دارا بودن ویژگی های مثبت فراوان راکسب کرده با تا کیفیت مثال زدنی محصولات ما را در عمل مشاهده نموده باشید.

 

ویژگی های پتو مینک

ویژگی های پتو مینک

پتو های تولیدی مینک که گروه تولیدی زرین اقدام به تولید آنها می نماید تهیه شده از بهترین و درجه یک ترین نخ و الیاف، بسیار زیبا، شکیل، لطیف و با کیفیت، مناسب هدیه، جهیزیه، خانگی و سازمان های ویژه با قیمتی مناسب مورد پسند مشتریان با سلیقه میباشد. پتوهای مینک به دلیل سبکی و نازکی خود، قابلیت حمل و جا به جایی آسان را دارند. شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی به سفرها، کمپینگ‌ها یا محل کار خود ببرید. این پتوها برای افرادی که به حساسیت پوستی یا آلرژی از نوعی پوست رنج می‌برند، مناسب هستند.

 

 

 

5

  1. سلام.اینجانب.حسین.حفظی.هستم.تامین.کننده.میباشم.افتخار.دارم.درخانواده.ی.بزرگ.آرادبرندینگ.فعالم.اراد.برندینگ.در.گوگا.همیشه.اول.است.بنده.اشاره.کردم.دراین.شرکت.فعال.ب.عنوان.تامین.درپتو.هستم.مایلم.ک.در.تولیدات.درگردش.مالی.این.کار.خانه.سهم.اندکی.داشته.باشم

  2. سلام.اینجانب.حسین.حفظی.هستم.تامین.کننده.میباشم.افتخار.دارم.درخانواده.ی.بزرگ.آرادبرندینگ.فعالم.اراد.برندینگ.در.گوگا.همیشه.اول.است.بنده.اشاره.کردم.دراین.شرکت.فعال.ب.عنوان.تامین.درپتو.هستم.مایلم.ک.در.تولیدات.درگردش.مالی.این.کار.خانه.سهم.اندکی.داشته.باشم

  3. Maceracı arkeolog Indiana Jones’u bir kez daha Harrison Ford’un canlandıracağı beşinci filmde soğuk savaş döneminde uzay yarışı sürerken bir kez daha hortlayan Nazi tehlikesine karşı son mücadelesini verecek. Bob Leiding

  4. Savaşın parçaladığı Güney Sudan’dan dehşet içinde kaçan genç bir mülteci çift, küçük bir İngiliz kasabasında yeni hayatlarına uyum sağlamak için mücadele eder. Ancak kasabanın mütevazı görüntüsünün altında tarifsiz bir kötülük gizlenmektedir. His House izle Leroy Fossum

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما