قیمت فروش پتو مسافرتی در مجموعه زرین ساپ

گروه تولیدی پتوی زرین به عنوان مرکز فعال فروش پتو مسافرتی توانایی این امر را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید و فروش انواع محصولات حوله ای نامی ماندگار را دررسته تولید کنندگان برتر پتوهای درجه یک در سطح دنیا به ثبت رساند.

فروش پتو مسافرتی ارزان

فروش پتو مسافرتی ارزان

همانطور که از نام این نوع پتو پیداست ، این محصول کاربرد فراوانی در گشت و گذارها و در مسافرت ها دارد و با توجه به اینکه در ابعاد استاندارد دونفره و تک نفره تولید شده است توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.این محصول را اکثرا به عنوان ملحفه نیز به دلیل حفاظت از سرما در فصول سرد ، استفاده می کنند.

 

 

قیمت فروش پتو مسافرتی در مجموعه زرین ساپ

قیمت فروش پتو مسافرتی در مجموعه زرین ساپ

با توجه به اینکه اساس کار این گروه تولیدی فروش عمده پتوهای مسافرتی و همچنین انواع دیگر پتو های مینک و سربازی و نمدی می باشد و این گروه تولیدی، عمده فروشی را ، پایه و اساس فعالیت های اقتصادی و کسب درآمد های تجاری خود قرارداده است لازم به توضیح می باشد که قیمت فروش پتو مسافرتی در مجموعه زرین ساپ با توجه به کیفیت و نحوه بافت و تراکم تار و پود این محصول تعیین می شود.

 

مرکز فروش پتو مسافرتی با قیمت مناسب

مرکز فروش پتو مسافرتی با قیمت مناسب

پتو مسافرتی هایی که گروه تولیدی زرین اقدام به تولید آنها نموده است دارای طرح های چهارخانه و ساده می باشند که متناسب با انواع سلیقه ها می باشد و حتی این گروه تولیدی این قابلیت و توانمندی را دارد تا با پذیرش و اعمال طرح ها و ابعاد سفارشی متقاضیان ، عامل فروش خوبی در ایران شناخته شود.

مرکز فروش پتو مسافرتی به صورت عمده

مرکز فروش پتو مسافرتی به  صورت عمده

گروه تولیدی زرین با توجه به استقبال از فروش این محصول اقدام به تولید انبوه انواع پتوهای سفارشی نموده است، فروش پتو مسافرتی به صورت عمده و در تیراژ بالا از جمله تعهدات و وظایف تعیین شده این مرکز تولیدی با توجه به سفارش در تناژهای بالا می باشد.امید است تا با توجه به افزایش تعداد سفارشات و تقاضاهای متعدد از سوی مشتریان این گروه تولیدی همواره شاهد فعالیت روز افزون این کارخانه باشیم.

 

مرکز فروش پتو مسافرتی در ایران

مرکز فروش پتو مسافرتی در ایران

گروه تولیدی زرین با داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای و بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا توانسته است به عنوان یکی از قطب های فعال فروش در دنیا در زمینه تولید و فروش پتو مسافرتی نامی برتر در رسته فعالان حاضر در این عرصه به ثبت رساند و این امید و آرزو را دارد تا با پی بردن به کیفیت برتر محصولات تولیدی توسط خریداران عمده و مصرف کنندگان این محصول، همواره به عنوان یکی از صاحبنامترین واحدهای تولیدی در ایران شناخته شود.

کارخانه توليد پتو مسافرتي

کارخانه توليد پتو مسافرتي

پتو مسافرتی برای کسانی که دنبال رنگ‌های خاصی هستند انتخاب بسیار مناسبی است چون تنوع رنگ‌بندی زیادی دارد. این پتو بزرگ ترین سایز دو نفره با ابعاد اسناندارد تمام تخت شما را می‌پوشاند. این محصول برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند بسیار مناسب است. الیاف به‌کاررفته در ساخت آن، خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت دارند و باضخامت کمتر از یک‌ سانتی‌متر، بستری گرم و راحت را برایتان به ‌ارمغان می‌آورند.

 

پتو مسافرتی ارزان

پتو مسافرتی ارزان

پتو مسافرتی ارزان مجموعه زرین از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با پتو مسافرتی های موجود در بازار ندارد و تنها تفاوت مشاهده شده در این محصولات قیمت نهاییشان می باشد که همواره سودآور ترین شرایط را برای مشتریان فراهم می کند .البته انواع پتو مسافرتی های درجه یک با کیفیت بسیار اعلا نیز در مجموعه زرین تولید می گردد که این محصولات قیمت اندک متفاوت تری دارند شما نیز می توانید پیش از خرید نسبت به اطلاع از قیمت دقیق انواع پتو های مسافرتی مجموعه زرین اقدام نمایید

 

 

قیمت پتو مسافرتی

قیمت پتو مسافرتی

کاملا طبیعی است که شما تفاوت قیمت بارزی را در مقایسه با محصولات تولید کنندگانی نظیر زرین با قیمت های بازار مشاهده کنید چون این تفاوت قیمت از وجود واسطه های موجود در بازار ناشی می شود که همواره برای دستیابی به سود بالاتر برای خود قیمت محصولات را چندین برابر افزایش می دهند .قیمت پتو مسافرتی در مجموعه زرین صرفه اقتصادی بالایی برای خریداران عمده دارد چون زرین تولید کننده انواع پتو ها در کشور می باشد که بدون هیچ گونه واسطه ای این محصولات را خدمت مشتریان خود به فروش می رساند .

 

پتو مسافرتی برجسته

پتو مسافرتی برجسته

پتو مسافرتی با طرح های برجسته و خوش رنگ و نگار بیشترین طرفداران را میان ایرانیان خوش ذوق دارد تمام مصرف کنندگان تلاش می کنند که زیبا ترین پتو را برای خود خریداری نمایند .مجموعه تولید کننده زرین یکی از تولید کنندگان نام آشنا و با سابقه کشور می باشد که پتو مسافرتی برجسته را با بالاترین سطح کیفی در کارخانجات پیشرفته و مجهز تولید می نماید نرمی و لطافت الیاف پتو مسافرتی برجسته مجموعه زرین همواره مورد پسند مصرف کنندگان می باشد .

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

فروش عمده پتو مسافرتی با بافت از جنس نخ و پلی‌استر از رونق خوبی برخوردار است. پنبه یا به‌اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌عمر و دوام پتو می‌افزاید. این الیاف مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد.

ثابت‌ماندن رنگ در برابر نور خورشید از دیگر خصوصیات برجسته‌ی پتو مسافرتی به‌شمار می‌آید؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌نسبت کمی دارد و به‌آسانی داخل چمدان یا صندوق‌عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌این‌ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کاربرد پتو مسافرتی

کاربرد پتو مسافرتی

پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب و هوایی کاربرد فراوانی دارد.که در سفر و در خانه قابل ‌استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند. اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود و در برابر سرما از خود محافظت نمایید.

 

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما