خرید اینترنتی پتو مسافرتی با قیمتهایی مقرون به صرفه

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان تولید کننده انواع پتو ها از جمله پتو مسافرتی در صدد آن است تا با امکان پذیر نمودن روش های خرید اینترنتی پتو مسافرتی یک خریدی پرسود و مطمئن را با اعمال تخفیفات ویژه برای خریداران فراهم نماید.

خرید اینترنتی پتو مسافرتی

خرید اینترنتی پتو مسافرتی

گروه تولیدی زرین پتو با در نظر داشتن ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک و با گسترش خرید و فروش آنلاین و اینترنتی اقدام به ایجاد وبسایت رسمی و کانالهای اجتماعی مجازی نموده است تا با استفاده از این ابزار ها و رسانه ها باعث رونق کسب و کار اینترنتی و خرید پتو مسافرتی با استفاده از روش های مذکور شود.

بازدیدکنندگان و اعضای کانالهای مجازی می توانند با ارتباط با مدیریت فروش و آگاهی از ویژگی های این محصول سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از تائید توسط واحد فروش و تائید مبلغ نهایی و پرداخت وجه فاکتور ارسالی از سوی مدیریت فروش و پشتیبانی، پتوی مسافرتی مورد سفارش خود را دریافت نمایند.

 

خرید اینترنتی پتو مسافرتی ژله ای

خرید اینترنتی پتو مسافرتی ژله ای

پتوهای ژله ای یک نفره و با قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی به فروش می رسد این پتو ها با شستشو کیفیت خود را از دست نمیدهند. طول و عرض این پتو ها بسیار استاندارد و مناسب استفاده تک نفره می باشد همچنین با توجه به اینکه این پتو ها با رنگ و نقش های خود بسیار معروف می باشند باید از رنگ های ثابتی برخوردار باشند تا با شستشو رنگ دهی نداشته باشند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جاسازی راحت آن در خودرو و چمدان ها اشاره کرد.

خرید اینترنتی پتو مسافرتی باکیفیت

خرید اینترنتی پتو مسافرتی باکیفیت

 پتوهای مسافرتی معمولا از جنس‌های میکروفایبر، پلی استر و نخ هستند که قیمت آن‌ها بسته به جنس پتو متفاوت است.  البته بهتر است این نکته را هم در نظر بگیرید که پتوهای مسافرتی، اگر دارای ویژگی ضدآلرژی باشند قیمت بیش‌تری دارند. بهتر است بدانید که پتوهای مسافرتی را می‌توانید با ماشین لباس‌شویی هم بشویید اما میزان گرمی آب ماشین نباید خیلی داغ باشد چراکه داغ بودن آب می‌تواند به رنگ و بافت پتوی شما آسیب وارد کند.

خرید پتو مسافرتی ارزان

خرید پتو مسافرتی ارزان

جالب است بدانید که برخلاف نام این نوع پتو، پتوهای مسافرتی فقط در مسافرت استفاده نمی‌شوند و بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم سال هستند. پتوهای مسافرتی جنس و مدل‌های مختلفی دارند اما بارزترین ویژگی‌ آن‌ها ارزان بودن و وزن کم و جمع و جور بودن آن‌هاست. امروزه پتوهای مسافرتی از پرفروش‌ترین‌ انواع پتو هستند و معمولا انتخاب کسانی است که به‌دنبال یک پتوی سبک و جمع و جور هستند. اگر قصد خرید پتوهای مسافرتی را دارید بهتر است به ابعاد و ضخامت آن‌ها دقت زیادی داشته باشید

خرید پتو مسافرتی مخمل

خرید پتو مسافرتی مخمل

 پتو یک وسیله‌ی شخصی است و ممکن است متناسب با هر فصل، نوع و بافت پتو تغییر کند. در شهرهایی که زمستان‌های سردی دارند معمولا از پتوی دولایه استفاده می‌شود تا گرمای بدن حفظ شود و در شهرها و روستاهای دیگر از پتوهای سبک یا در اصطلاح پتوی مسافرتی استفاده می‌شود

خرید پتو مسافرتی عمده

خرید پتو مسافرتی عمده

این نکته را هم در نظر داشته باشید که این مرکز تولیدی با در برداشتن بالاترین میزان فروش عمده توانسته است یکی از نامدارترین شرکت های تولیدی در سطح کشور شناخته شود . باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشیم که در واقع پتو شما گرم نمی‌کند بلکه اجازه‌ی خروج حرارت بدن شما را به خارج از پتو نمی‌دهد به همین خاطر هرچقدر پتوی شما ضخیم‌تر و دارای بافت متراکم‌تری باشد پتوی مناسب‌تری برای فصل زمستان است.

مرکز فروش پتو مسافرتی

مرکز فروش پتو مسافرتی

همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم پتو انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به فصل و همچنین سلیقه‌تان بهترین پتوی ممکن را برای خودتان تهیه کنید. همچنین دقت داشته باشید که برای خرید پتو، اطلاع از ‍جنس‌های مختلف آن و ویژگی‌های هر جنس به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید.

تولید کننده پتو مسافرتی

تولید کننده پتو مسافرتی

چنانچه می‌خواهید یک پتو با طول عمر مناسب داشته باشید باید نگهداری مناسبی از آن داشته باشید و سعی کنید از مواد شوینده‌ی مطمئن برای شستن آن استفاده کنید. لازم به‌ذکر است اطلاعات شستشوی هر پتو در برچسب متصل به پتو نوشته شده است. همچنین اگر می‌خواهید یک پتوی بادوام و باقیمت مناسب تهیه کنید تولید کننده زرین پتو انتخاب ایده آلی برای شما می باشد.

 

فروش پتو مسافرتی

فروش پتو مسافرتی

در میان شرکت ها و مراکز تولید کننده پتو مسافرتی ایرانی می توان به برند زرین که از برترین برند های تولید پتو مسافرتی مرغوب است اشاره کرد . انواع پتو مسافرتی زرین در طرح ها و رنگ های مختلف در فروشگاه اینترنتی این مجموعه به فروش گذاشته می شود . می توان گفت که در بازار های فروش پتو مسافرتی محصولات زرین بیشترین فروش را دارند. از دلایل برتری پتو مسافرتی زرین در بازار های ایران می توان به کیفیت، تنوع بالا و قیمت مناسب اشاره کرد .

 

پتو مسافرتی تک نفره

پتو مسافرتی تک نفره

پتوهای مسافرتی جزء یکی از ابزارهای مفید و کاربردی در سفرها و طبیعت گردی محسوب می‌شوند. این نوع از پتوها در واقع به اندازه ی پتوهای معمولی بدن شما را گرم نگهداری می‌کند با این تفاوت که وزن کم تر و حجم محدودی را اشغال می‌کنند که همین امر باعث محبوبیت آنها بین مسافران و طبیعت گردها شده است. این نوع از پتوها در انواع مختلف و به صورت تکفره و دو نفره در مجموعه زرین موجود هستند .

 

مدل پتو مسافرتی جدید

مدل پتو مسافرتی جدید

انتخاب رنگ و طرح پتوهای مسافرتی کاملا سلیقه ای و بستگی به نظر شخصی خودتان دارد ولی بهتر است اگر برای طبیعت پتوهای مسافرتی را خریداری می‌کنید رنگ های تیره را جایگزین رنگ های روشن نمایید چرا که رنگ های تیره کثیفی و چرک را کمتر نشان می‌دهند. پتو های مسافرتی به دلیل نازک بودنشان شست وشوی راحت تری نسبت به پتوهای معمولی دارند بطوریکه بعد از هر سفر به راحتی می‌توانید آنها را در ماشین لباسشویی بیاندازید و از طرفی به دلیل سبکی وزن جا به جایی آنها بسیار راحت می‌باشد.

 

 

 

 

 

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. پتوهای مسافرتی معمولا قیمت ارزانی دارند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما