مرکز خرید پتو مسافرتی عمده در تبریز

گروه تولیدی پتوی زرین به عنوان مرکز خرید پتو مسافرتی عمده در تبریز این قابلیت را دارد تا با تولید و تهیه انواع پتوهای مسافرتی در سطوح قیمتی متعادل و ارزان بتواند محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار جهانی عرضه نماید.

 


خرید پتوی مسافرتی ارزان

 

 

استفاده از پتو مسافرتی با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلی و گشت و گذار و انجام مسافرت های کوتاه مدت و با توجه به اینکه این پتو نوعی زیر انداز و یا حتی کالای خواب نیز محسوب می شود، بسیار رایج شده است. بر این اساس خرید پتو مسافرتی از مرکز تولیدی پتوی زرین از ملزومات ضروری سفرهای داخلی و کوتاه مدت می باشد.

 

مرکز خرید پتو مسافرتی عمده در تبریز

 

مرکز خرید پتو مسافرتی عمده در تبریز

 

یکی از بهترین روش ها برای استعلام  لیست قیمت انواع پتو مانند قیمت پتو کیلویی، قیمت پتو پلی استر و قیمت پتو نوزاد درتبریز و شهرستان ها روش آنلاین می باشد. مارکت های آنلاین ضمن حذف واسطه های متعدد، محصولات خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی عرضه می نمایند و قیمت به روز محصول را اعلام می دارند و امکان خریدی بهینه و آسان را برای تمامی مصرف کنندگان فراهم می آورند. یکی از بهترین تولیدکنندگان پتو در آذربایجان شرقی زرین ساپ میباشد برای مشاهده محصولات این کارخانه اینجا کلیک کنید.

 

بهترین مارک پتو

 

بهترین مارک پتو

 

گروه تولیدی پتوی زرین با تولید و عرضه بهترین مارک پتو در نوع مسافرتی و با استفاده از تکنولوژِی ها روز و دستگاه ها و ماشین الات پیشرفته و به روز دنیا بر این اصل پایبند است تا با تولید و تهیه انواع پتوهای مسافرتی با استفاده از نخ و پشم مرغوب بتواند محصولی کاربرپسند و بادوام را با قیمت هایی کاملا متعادل و مقرون به صرفه روانه بازار عمده فروشی نماید.

 

 

 

خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای

 

خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای

 

مردم در این برهه زمانی تمایل دارند خرید های خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند تا هم در وقت و هزینه انها صرفه جویی شود و هم واسطه ها را حذف کنند. استفاده از وسایل کم جا و کوچک برای مسافرت یکی از مسائلی می باشد که دارای اهمیت بسیاری می باشد در این بین انتخاب پتوی مسافرتی مناسب می‌ تواند به شما این امکان را بدهد که در عین اینکه یک پتو بسیار کم جا و لطیف انتخاب کرده اید در شب های سرد در مسافرت، از گرمای آن لذت ببرید. پتوی مسافرتی حوله ای یکی از بهترین انواع پتو مسافرتی میباشد که این گروه تولیدی اقدام به تولید آن نموده است.

 


خرید اینترنتی پتو مسافرتی ژله ای

 

خرید اینترنتی پتو مسافرتی ژله ای

 

این پتوها گزینه مناسبی برای سفر می باشد که میتوانید به راحتی آنها را رو داخل خودرو یا چمدان همراه خودتان داشته باشید. این پتو بسیار سبک است و در هنگام استراحت سنگینی روی بدن خود احساس نمی‌کند.

 


خرید پتوی مسافرتی دو نفره

 

خرید پتوی مسافرتی دو نفره

 

این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند بر این مبنا خرید پتو مسافرتی از رواج بیشتری برخوردار است. معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. پتوهای مسافرتی معمولا قیمت ارزانی دارند.برای خرید پتوهای مسافرتی دونفره با کیفیت عالی با قیمت کارخانه می توان با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط بود. مهم ترین مراکز خرید این تولیدات در نقاط مختلف کشور فعال هستند. بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران پتو به دنبال شناخت و پیدا کردن معتبرترین فروشندگان اینترنتی و حضوری در ایران هستند. یافتن معتبرترین و بهترین پتو و فروشگاه عرضه کننده اینترنتی این ملزومات کار چندان سختی نیست.

 

 

تولید پتو مسافرتی

تولید پتو مسافرتی

انتخاب جدید ترین مدل های پتو های مسافرتی برای متقاضیان خرید عمده از جمله اقداماتی است که از طریق سایت اینترنتی هم امکان پذیر شده و این امر می تواند علاوه بر این که قیمت های مناسبی را به همراه داشته باشد ارائه دهنده سرعت بالایی در خرید نیز باشد. یکی از بهترین برند های پتو مسافرتی که با کیفیت ترین و بهترین محصولات را با جدید ترین مدل ها ارائه می دهد برند زرین می باشد . ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا عرضه کننده مستقیم بهترین پتو های مسافرتی به سراسر ایران باشیم.

 

پتو مسافرتی ارزان قیمت

پتو مسافرتی ارزان قیمت

کارخانه زرین یکی از بهترین مراکز تولید و عرضه پتو مسافرتی می باشد که بهترین مدل های پتو مسافرتی را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهد. قیمت پتو مسافرتی می تواند تحت تاثیر عوامل متعددی باشد و یکی از این موارد مربوط به جنس پتو می باشد. پتو های مسافرتی برند زرین از پتو هایی با جنس با کیفیت و نرم و لطیف می باشد که شما می توانید برای سفارش آن ها اقدام نمایید .

 

پتو مسافرتی نرم

پتو مسافرتی نرم

پتو های مسافرتی برند زرین از الیاف طبیعی و درجه یک تولید می شوند. این پتو ها بسیار نرم و گرما بخش هستند و پرزدهی ندارند . همچنین پتو های برند زرین وزن سبکی دارند و بسیار راحت می باشند و در مدل ها و طرح های مختلف برای فصل های زمستان و تابستان طراحی می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید نسبت به خرید پتو مسافرتی از بین محصولات زرین اقدام کنید.

 

پتو مسافرتی ایرانی

پتو مسافرتی ایرانی

در مرکز فروش پتو مسافرتی زرین که مملو از پتو های متنوع با کیفیت و طرح و مدل های بی شمار می باشد کاملا خریداران دارای آزادی در انتخاب خواهند بود. در این مرکز فر‌وش پتو های مسافرتی ایرانی متناسب با انواع سلیقه ها موجود می باشند که دیگر خریداران نگران این که ممکن است مدل انتخابی شان را نتوانند تهیه کنند وجود نخواهد داشت . بنابراین با خاطری آسوده به این مرکز مراجعه نموده و در نتیجه دست به انتخاب می زنند.

 

 

 


روش های شستن پتو مسافرتی

 

روش های شستن پتو مسافرتی

 

برای شست‌وشو می‌توانید از ماشین لباسشویی در دمای 40 درجه سانتیگراد و مایع لباسشویی یا پودرهای بدون آنزیم استفاده کنید و در آخر هم کمی نرم کننده اضافه کنید تا هم دوام بهتری داشته باشه و هم حالت نرمی و لطافت همچنین با توجه به وجود رنگ‌های بسیار متنوع نشاط بخش و آرامش بخش اتاق خواب شماست.

 

برای شستن پتو، خشکشویی بهترین گزینه است؛ اما اگر خودتان دست به کار شدید (با لباسشویی یا دستی)، از آب سرد و حداکثر ولرم (۳۰ درجه) و پودر شوینده با کف کنترل شده و ترجیحا مایع شوینده استفاده کنید. اصل ماجرا هم آبکشی چندباره است، تا ذره ای کف باقی نماند. برای این کار باید ماشین لباسشویی را روی حالت آبکشی اضافه قرار دهید.

 

روش خشک کردن پتو

 

روش خشک کردن پتو

 

-برای خشک کردن از نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیاد استفاده نکنید؛ پتو از رنگ و رو می افتد. این نکته درمورد پتو یا لحاف هایی که درصد پشم بیشتری دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است چون در اثر خشک کردن سریع با حرارت، کوچک و نمدی می شوند.

 

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما