مرکز فروش عمده پتوی مسافرتی با نازلترین قیمت

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان مرکز فروش عمده پتوی مسافرتی با نازل ترین قیمت در شمالغرب کشور توانسته است نامی نیک در صنعت تولید پتو در سطح کشور از خود برجای بگذارد و این امید و آرزو را دارد تا با فروش هرچه بیشتر پتو های مسافرتی بتواند جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد.

 

خرید پتو مسافرتی عمده

خرید پتو مسافرتی عمده

 

برای هر فصلی داشتن یک پتوی مناسب با الیافی لطیف لازم و ضروری است. هر شخصی عادات به‌خصوص خود را دارد. عده‌ای حتی در زمستان هم عادت به استفاده از پتوهای ضخیم و لحاف ندارد و در پی پتوهایی سبک و نازک هستند. برند زرین پتو یکی از تولیدکنندگان عمده پتو مسافرتی است که توانسته در طول فعالیت خود، مصرف‌کنندگان بسیاری را جلب کند.

 

خرید پتو مسافرتی حوله ای

خرید پتو مسافرتی حوله ای

لذا اگر شما هم به دنبال قیمت رقابتی و مناسب برای خرید عمده پتو مسافرتی حوله ای هستید، می توانید هم اکنون با واحد مدیریت فروش گروه تولیدی زرین پتو به منظور دسترسی به هدف خود اقدام به تماس بگیرید. بدلیل اینکه بهترین مدل پتوهای مسافرتی را به همراه قیمت های مناسب و ارزان، ارائه می نماییم.

 

 

خرید پتو مسافرتی مخمل

خرید پتو مسافرتی مخمل

پتو مسافرتی مخمل  از کشور هایی مثل ترکیه و چین به طور مداوم وارد بازار مصرفی ایران می گردد مزایایی را برای خیلی از افراد به همراه دارد. از یک طرف گروه تولیدی زرین پتو، با تولید پتو مسافرتی مخملی شرایطی مناسب را برای تجار و انجام معاملات سودآور مهیا کرده، از طرفی باعث تنوع محصولات در کنار پتو های ایرانی شده است تا خریدار بتواند با تنوع بیشتر انتخاب کند و از طرفی نیر رقابت قیمتی مناسب را ایجاد می کند.

 

 

خرید پتو مسافرتی متری

خرید پتو مسافرتی متری

پتو مسافرتی متری جایگزین عالی برای لحاف‌های حجیم و سنگین محسوب می‌شود و در تمامی فصول سال، گرمای مطبوعی برای فرد فراهم می‌کند. اگر برای استفاده در خانه یا سفر به پتویی گرم‌ونرم و سبک نیاز دارید، پتوی مسافرتی متری  بهترین انتخاب است. از‌جمله بهترین محصولات برند زرین پتو محسوب می‌شود که در سفر و در خانه قابل‌ استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند.

با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، بدن شما در مقابل سرما حفظ خواهد شد. شما در هر جایی حتی اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود.

 

 

مرکز فروش عمده پتوی مسافرتی

مرکز فروش عمده پتوی مسافرتی

یکی از لوازم مورد نیاز در سفر استفاده از پتو  است. اما از آنجایی که پتوی معمولی که در خانه استفاده می‌کنیم حجم زیادی دارد و فضای زیادی را خواهد گرفت فروش عمده پتوی مسافرتی برای مشتریان فراهم و مهیا شده است. در این وبسایت قصد داریم با بررسی نکات خرید پتو مسافرتی از گروه تولیدی زرین پتو به معرفی بهترین پتوی مسافرتی با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

 

پتو مسافرتی ارزان

پتو مسافرتی ارزان

 

زمانی که تولید کننده ای ادعای تولید انواع محصولات را با تنوع بالا دارد باید در ابتدای فرایند تولید این موضوع را در نظر داشته باشد که محصولاتی را تولید نماید تا با قدرت خرید تمام افراد سازگار باشد و همگی بتوانند از محصولات با کیفیت و درجه یک نهایت بهره را برند. پتو مسافرتی ارزان که امروزه در مجموعه زرین به صورت عمده تولید می گردد با همین شرایط تولید گشته است و کاملا مطابق با بودجه تمام مشتریان می باشد البته زیبایی طرح ها و رنگ های این محصول تمایل مشتریان را نسبت به خرید افزایش داده است.

 

فروش پتو مسافرتی حوله ای

فروش پتو مسافرتی حوله ای

 

پتو مسافرتی حوله ای یکی از ضخیم ترین و پر مصرف ترین انواع پتو های مسافرتی می باشد که در مجموعه تولید کننده زرین با بهره گیری از پشم و پنبه خالص تولید می گردد. می توان عامل میزان فروش بالای پتو مسافرتی حوله ای در مجموعه زرین را در درجه کیفی این محصول مشاهده کرد که همواره استفاده از این نوع پتو را برای مدت زمان طولانی ممکن کرده است. فرایند فروش در مجموعه زرین تنها به شیوه اینترنتی می باشد و هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری به دفتر فروش مجموعه زرین که در شهر تبریز است وجود ندارد.

پتو مسافرتی خزدار

پتو مسافرتی خزدار

 

زیبایی خاص پتو مسافرتی خزدار عامل اصلی تمایل مشتریان به خرید این محصول می باشد. ضخامت پتویی که در مجموع زرین سفارش داده می شود متناسب با تمایل مشتریان تعیین می گردد پس هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ و ضخامت پتو مسافرتی خزدار سفارش داده شده وجود ندارد پس به راحتی و با اطمینان کامل می توانید مورد پسند ترین محصول را از مجموعه زرین خریداری نمایید.

 

پتو مسافرتی روی مبل

پتو مسافرتی روی مبل

 

کاربرد پتو مسافرتی به عنوان رو تختی و رو مبلی طی چند سال اخیر میان اکثر افراد همه گیر شده است و این نشان می دهد که افراد متناسب با مد روز دنیا تلاش می کنند که دکوراسیون منازل خود را دیزاین کنند و با خرید پتو مسافرتی رو مبلی متناسب با رنگ دیوار های منزل  به زیبایی منزل خود بیافزایند.

ویژگی های پتوهای مسافرتی

ویژگی های پتوهای مسافرتی

مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید پتو مسافرتی باید به آنها توجه کنید شامل کیفیت و جنس الیاف آن می‌باشد. معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی که دارای پرز هستند ساخته می‌شود و به همین جهت حجم و وزن بسیار کمی دارند. همچنین عمر آنها نسبت به سایر پتوها کوتاه است.

 

 

انواع پتو مسافرتی شیک و نگه داری آن

انواع پتو مسافرتی شیک و نگه داری آن

پتو ها در انواع چهار فصل، کرکدار، پشمی و … به بازار ارائه و عرضه شده اند. از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع پتو ها، پتوهای مسافرتی هستند. از آنجا که پتو های مسافرتی محبوبیت بسیاری در میان مشتریان دارد، این نوع پتوها در انواع گوناگون و طرح ها و سایزهای متفاوت در بازار عرضه شده اند.

برای نگهداری پتو مسافرتی و حفظ کیفیت آن برای مدت طولانی، می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

  • شستشو: دستورالعمل‌های شستشو را بر اساس مواد و جنس پتو دنبال کنید. برخی از پتوها قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به شستشوی دستی دارند. در هر صورت، از آب خنک و ملایم و محلول شوینده مناسب برای پتو استفاده کنید.
  • خشک کردن: پتو را به طور کامل خشک کنید قبل از آنکه آن را برای نگهداری بسته بندی کنید. معمولاً توصیه می‌شود از خشک کننده متصل به ماشین لباسشویی استفاده کنید یا آن را در خشک کننده با حرارت پایین قرار دهید. اگر از خشک کننده استفاده نمی‌کنید، پتو را در آفتاب خشک کنید.
  • بسته بندی: پتو را به طور مناسب بسته بندی کنید تا از آلودگی، گرد و غبار و آسیب‌های دیگر محافظت شود. می‌توانید از یک کیسه نگهدارنده پتو یا یک کیسه بزرگ و تمیز استفاده کنید. مطمئن شوید که پتو را به طور کامل درون کیسه قرار داده و آن را ببندید.
  • محل نگهداری: پتو را در یک محیط خشک و تمیز نگهداری کنید. از قرار گرفتن آن در معرض نور مستقیم آفتاب، رطوبت یا حشرات جلوگیری کنید. همچنین، پتو را از مواد شیمیایی مانند عطرها، ادکلن‌ها یا آبکشنده‌ها دور نگه دارید، زیرا این مواد ممکن است به پتو آسیب برسانند یا بوی نامطبوعی به آن بدهند.

     

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما