خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی زرین پتو با امکان پذیر نمودن روش های خرید اینترنتی پتو مینک با کیفیت بالا در تبریز توانسته است به عنوان یکی از مراکز تولیدی معروف پتو در سطح کشور و حتی در دنیا شناخته شود.

پتوی مینک چیست؟

پتوی مینک چیست؟

 

پتو مینک به پتویی گفته می شود که پس از تولید پتوی نمدی تحت عملیات دستگاه دیگری بنام مینک قرار میگیرد . عملیات مینک پرزهای سطح پتو نمدی را برافراشته و خز مانند نموده و طی عملیات حرارتی ،لطافت ،براقییت و جلای خاصی به پتو میدهد. از مشخصات این پتو می توان به موارد زیر اشاره کرد :زیر دست نرم و لطیف – عایق حرارتی کمتر نسبت به پتو نمدی -در حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل جهت استفاده خانوار آسیب دیده- قابل استفاده در سرماهای زیاد- عایق حرارتی بالا- جهت استفاده نیروهای مسلح


قیمت پتو مینک

 قیمت پتو مینک

قیمت پتو مینک همواره در رنج های متناسب با انواع توان مالی ارائه می شود. زرین پتو با تولیدات انواع مختلفی از پتو ها در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد. برای مثال از مهم ترین موارد لازم به ذکر میتوان به نخ های مورد استفاده در این محصولات اشاره داشت. بهره گیری از نخ های پلی استر فیلامنت یکی از موارد قابل توجه می باشد. این نخ ها کاملاً بدون پرز دهی می باشد و این مسئله سبب عدم ایجاد حساسیت ها می شود.

خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

 خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی زرین پتو با ایجاد روش های خرید اینترنتی انواع پتو از جمله پتو مینک در صدد آن است تا با ایجاد کانال های اجتماعی مجازی و وبسایت اینترنتی، امکان خرید انواع پتو ها را برای متقاضیان خرید میسر نماید.


خرید اینترنتی پتو مینک

 خرید پتو مینک

پتوي مينك را مي توان از لحاظ نوع طراحي به پتوي بدون طرح، پتو با طرح ساده و پتو با طرح بزرگ دسته بندي نمود كه با توجه به سيستم طراحي ماشين بافندگي تار و پودي، توليد مي گردند


قیمت انواع پتو مینک

 قیمت انواع پتو مینک

عرضه مستقیم و بی واسطه انواع مختلفی از پتوهای کاربردی با قیمت کارخانه در این وبسایت ارائه شده است، در راستای احترام به حقوق فروشندگان محترم قیمت عمده محصولات در سایت اعلام نشده همکاران متقاضی می توانند برای اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

 

فروش عمده پتو مینک

 فروش عمده پتو مینک

هر چند که راه های زیادی برای خرید عمده پتو ایرانی وجود دارد؛ اما بهترین روش برای انجام این کار، مراجعه مستقیم به شرکت های تولید کننده یا نمایندگی های مجاز پخش پتو می باشد. زیرا در این حالت به دلیل حذف واسطه ها قیمت عمده کالا ارزان تر است. به علاوه امروزه این قبیل معاملات را می توان در اسرع وقت به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز انجام داد.


خرید پتو از کارخانه

 خرید پتو از کارخانه

مرکز خرید پتو مینک زرین پتو با هدف ترویج خرید اینترنتی پتو مینک و با ارائه بهترین مدل پتوهای بیمارستانی، سربازی، اردوگاهی و …، قیمت های خوبی را برای سفارشات عمده در اختیار مشتریان قرار داده است.

همانطور که می دانید پتوهای مینک با توجه به جنس و ویژگی هایی که دارند برای مصارف بیمارستانی و اردوگاهی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

قیمت خرید پتو مینک بیمارستانی

قیمت خرید پتو مینک بیمارستانی

قیمت خرید پتو مینک بیمارستانی در این مرکز، بسیار رقابتی می باشد که بتوانید با بهترین حاشیه سود، اقدام به پخش آن در شهرهای خود نمایید.

در تولید پتوهای بیمارستانی، معمولا نیازی به ارائه طرح های خاص و رقابتی نمی باشد بلکه کیفیت و گرم بودن آن ها از جمله شاخصه های مورد توجه می باشد.

 

خرید پتو مینک

خرید پتو مینک


رضایت خاطر مشتریان در زمان خرید عمده پتو مینک از مجموعه زرین برای تمام عوامل و کارکنان این مجموعه اهمیت دارد .چون پتو کالایی می باشد که در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و جنس و درجه کیفی آن باید به گونه ای باشد که راحتی و آسایش را برای تک تک مصرف کنندگان به ارمغان آورد .از اقداماتی که می توانید فرایند خرید پتو مینک از مجموعه تولید کننده زرین را تسریع بخشید این است که ابتدا نسبت به ارتباط اینترنتی با مشاوران فروش مجموعه اقدام نمایید .

 

 

 

 


کارخانه پتو مینک زرین

کارخانه پتو مینک زرین


چند عامل در کارخانجات مجموعه زرین در کنار هم موجبات تولید مرغوب و ترین و با کیفیت ترین پتو ها را فراهم نموده اند .یکی از عوامل انتخاب صحیح و هوشمندانه الیاف و پنبه به کار رفته در تولید پتو می باشد .دیگر عامل تاثیر گذار دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای می باشد که مطابق با دانش روز دنیا در مجموعه زرین فرایند تولید را تسریع می بخشند و عامل سوم و بسیاری مهم در این مجموعه همکاری و فعالیت درخشان تمام عوامل و کارکنان و ناظران کیفی مجموعه زرین می باشند که در کارکرد خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند .

 

قیمت پتو مینک

قیمت پتو مینک


امروزه قیمت تمام محصولات به صورت لحظه ای تغییر می یابد و تمام فعالان تجاری از این موضوع آگاه هستند .تنها مراکزی که تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون هر گونه واسطه ای خدمت مشتریان عرضه می نمایند اقتصادی ترین مجموعه های موجود در کشور هستند . خرید از این مجموعه ها دستیابی به سود بالا را تسهیل می کند .قیمت پتو مینک در مجموعه بازرگانی زرین در مقایسه با قیمت بازاری این محصول ارزان تر می باشد و این موضوع بسیار خوشایند خریداران دائمی مجموعه زرین می باشد .


تولیدی پتوی مینک

 تولیدی پتوی مینک

با توجه به تقاضای بالای پتو مرکز های فروش فراوانی امکان خرید اینترنتی پتو مینک را فراهم نموده اند. حال این سوال پیش می آید که از کدام مرکز فروش، خرید خود را انجام دهیم برای این منظور باید به چند نکته توجه کرد که یکی کیفیت اجناس است و دیگری قیمت پایینتر نسبت به عرف بازار است که شرکت زرین پتو همه این گزینه ها را با هم دارد و می توانید برای خرید به آن اعتماد کنید.

ویژگی های یک پتوی مرغوب

ویژگی های یک پتوی مرغوب

پتو های مرغوب اغلب دارای ویژگی هایی هستند که هر خریداری را به سمت خود هدایت می کند. در زیر به تعدادی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

  • ضد چروک
  • ضخیم
  • وزن سبک
  • پتو با مواد اولیه مرغوب
  • پتو با پرز دهی کمتر
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • دارای طول عمر بالا
  • عدم ایجاد حساسیت
  • دارای گرمای مناسب
  • فضای کمی اشغال کند
  • دارای رنگ های طبیعی
    و…

اگر پتویی که خریداری می کنید، دارای این ویژگی ها باشد، می توان گفت پتوی مرغوبی است.

اغلب پتو های ایرانی، دارای این ویژگی ها هستند. البته قیمت پایین نیز از جمله مزایای خوب پتو های ایرانی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما