لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی در این سایت اینترنتی موجود می باشد . فروش پتو های حوله ای مسافرتی را قادر هستیم با توجه به لیست قیمتی که در سایت های فروش اینترنتی ارائه می دهند خریداری نماییم. اگر به دنبال سودمند ترین خرید ها هستید بایستی محصولات زرین پتو را مورد بررسی قرار دهید. زرین پتو را دنبال کنید.

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی را با برقراری تماس با راه های ارتباطی اعلام شده می توانید جویا شوید. این لیست قیمت ها در همان روز تهیه شده و در اختیار همه شما عزیزان قرار می گیرد. پس بهتر است در هنگامی که سفارشات خود را ثبت می کنید باری دیگر قیمت ها را بررسی کنید.

انواع پتو های تولید  شده

انواع پتو های تولید  شده

انواع پتو های تولید شده در عصر حاضر بسیار متنوع می باشد. پتو کالایی در رده های مختلف اعم از:

  • پتو های مسافرتی
  • پتو های سربازی
  • پتو های نمدی
  • پتو های پشمی
  • پتو های دو لابه
  • پتو های ژله ای
  • پتو های پلنگی
  • و سایر مدل های پتو تهیه و تولید و به بازار عرضه می شود.

ویژگی پتو های مسافرتی

ویژگی پتو های مسافرتی

پتو های مسافرتی غالبا در ابعاد کوچک تولید می شوند . جنس پتو های مسافرتی از الیاف مصنوعی نیز است به همین دلیل بعد از مدتی استفاده از این نوع پتو پرز می دهد اما تنها گزینه مناسب و سبک برای استفاده درسفر ها است.

پخش پتو های ژله ای

پخش پتو های ژله ای

پخش پتو های ژله ای در شرایط خاص برای همه نقاط کشور ممکن می باشد. در کنار پتو های مسافرتی ژله ای پتو های مسافرتی هستند که جنس شان همانند حوله می باشد. این پتو ها در اندازه ای هستند که برای مسافرت مناسب باشد و سبک و جاگیر نباشد. این پتو ها با قیمت های مختلفی برای فروش عرضه می شوند و در لیست قیمتی مشخص ارائه می گردند.

سایز پتو های مسافرتی و سایر مدل ها

سایز پتو های مسافرتی و سایر مدل ها

سایز پتو های مسافرتی و سایر مدل ها معمولا تا در حدود یکسانی می باشد و گاها با تغییرات بسیار ناچیزی همراه می باشد. معمولا سایز پتوهای دو نفره ۲۴۰x۲۲۰ یا ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر و سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متراست.سایز پتوهای کودک هم بین ۸۰x۱۱۰ و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی متر است. پس قبل از خرید درباره سایز پتو مطمئن شده و پتوی مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

تولید پتو مسافرتی

تولید پتو مسافرتی 

تولید پتو مسافرتی خاص و زیبا از وظایف زرینی ها می باشد. پتو وسیله ای برای خواب و آرامش خواب انسان ها می باشد پتو ها درانواع مختلفی تولید می شوند . در فصل زمستان به دلیل سرما فروش پتو ها افزایش میابد . پتو ها در کیفیت های متفاوتی به دست شرکت های تولید کننده تولید می شوند.

خرید و فروش پتو

خرید و فروش پتو

پتو در همه فواصل به جز زمستان ها و فصل سرما تقریبا قیمت ثابتی دارد. شرکت تولیدی پتو زرین ساپ سایت های اینترنتی معتبری را فراهم کرده تا خریداران عزیز در کم ترین زمان ممکن به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را پس از بررسی قیمت تهیه و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما